fredag 6 april 2012

Mobilskola del 1

Har nu landat i Hjortkvarn efter en polisfylld färd hemåt. Klarade dock blåskontrollen (behövde bara stanna vid en av två) utan problem. Kanske för att pistonheadölen var så vidrig igår att jag inte ville ha något mer, inte ens en god öl ;) Skapligt slaskigt och tråkigt väglag :S Rätt nöjd att vinterdäcken sitter kvar :)


Är i alla fall hos mor och har med mig hennes nya mobil. Nu ska jag bara lära henne detta... Det är en utmaning vill jag lova!

Först tänkte jag att vi skulle lägga in några kontakter och får som svar:
"Varför ska vi göra det? Kan jag inte bara slå in numret när jag ska ringa någon?"


Jadu, kära mor. Det är liiiiiite smidigare att ha numret i mobilen istället för att dessutom ha med ett block med folks telefonnummer på...


Håller i alla fall på och skriver instruktioner åt henne och det går långsamt långsamt framåt... Nu har vi dock tagit en paus för hon får huvudvärk av allt inlärande :P

Inga kommentarer: