tisdag 24 april 2012

Mer In Flames

Jag vet, ni sitter hemma och väntar på en stor rapport från Istanbul... Jag är ledsen att göra er besvikna men jag orkar inte just nu. Jag är helt färdig, utmattad! Men jag har i alla fall donat klart med bilderna så snart ska jag allt kunna klämma ur mig några inlägg :)

Under tiden får ni hålla tillgodo med några fler bilder från In Flames. Dessa från deras egna kameror! Ja och titta! Där är vi ju :)


Man ser mig där uppe i hörnet vrålandes helt rosa i trynet :)

Andra var lite svårare eftersom vi stod så långt bak men man kunde i alla fall se Elis, toppen av Jockes huvud och mina armar :) Alltid något!


Det är ju inte annat än att man blir sugen på att se dom igen... Ska man på Metaltown kanske? Sabaton kommer ju också. Några andra som ska dit?


Annars har jag en liten tråkig musiknyhet. No fun at all har splittrats så de kommer inte spela på Millencolinfestivalen :( Aja, det räcker egentligen med Millencolin för att jag ska vara nöjd :) Ser fram emot att få höra The Ballad live för första gången! :)

Inga kommentarer: