torsdag 5 april 2012

Kära pistonheadtillverkare

Först vill jag tacka för att du skapat en cool förpackning till ölen. Man känner sig lite häftig med en pistonhead i handen. Sen vill jag även beklaga att du tydligen inte har några smaklökar :(

Testade först på ölen i plastflaska och den smakade tyvärr just plast :S Testade idag även burken och tyvärr smakade den inte bättre :( Jag skulle nog till och med säga sämre! Förpackningens yttre kan inte rädda upp situationen.


Jag önskar dig inget ont, jag vill bara att du slutar tillverka denna hemska öl så du inte lurar fler att köpa den pga förpackningen (alternativt byt innehåll till något gott).

Snälla respektera detta i framtiden...

På förhand tack!
Astrid Karlsson

-----

Nu ska jag gå och kissa!

Igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med till punkt och pricka i det du skriver Ass. Synd att den skall smaka så illa

Emma sa...

Hahaha!
Vist ser den cool ut, men inte så gott. Jag tycker ju iofs inte om någon öl...

Torbjörn sa...

Du bör undvika alla öl som Brutal Brewing gjort. Dom tror dom kan göra häftig öl, men det de gör bara öl som smakar illa.