tisdag 21 februari 2012

Tre poäng

Med fickan full med papper och nässpray begav jag mig till LLA för lite hockeyunderhållning. Gött att se Färjestad leverera och plocka tre poäng. Nackdelen var bara att det var mot Djurgården som ligger på kvalserieplats. Det hade ju varit fint om Linköping (en poäng före inför kvällens omgång) låg där istället...

Framför oss satt denna man/tomte som showade och spexade. Han delade ut självlysande armband till några barn som också satt vid oss. De poserade sedan ihop med honom och jag försökte då få Elis att också ta en bild med tomten. Mina mutförsök hjälpte dock inte :( Tråkig han är...


Nu showade han inte hela tiden... Under perioderna satt han mest och sov... Full och dan... Vaknade till när det blev mål och tjoade och hade sig...

Tragiskt egentligen... :S

Beställde kladdkaka till kvällsmat och den stod redo i min nystädade lya när jag kom hem igen. Jag tycker om att vara bortskämd :)


Nej nu ska jag försöka sova till tonerna av grannens bäbis... Tror det heter kolik... Stackarn :S

Hus kanske vore något ja... :)

Inga kommentarer: