måndag 20 februari 2012

Frisk?

Hepp, tanten på vårdcentralen säger att jag inte är sjuk... "Det behöver inte ens vara feber"

Hmm... Nu är det ju bara så att jag kan min kropp bra... Jag vet att om jag har högre kroppstemperatur än vanligt (ja jag vet min normala temperatur och att den är lägre än "normala" folk har) och blir andfådd och svettig av att gå till affären och detta har hållt i sig i flera dagar -då är jag inte frisk! Lägg därtill en dunderförkylning och halsont... Halsont som jag dessutom haft i flera veckor.

Då uppskattar jag inte att tanten, som nyss kört ner en tops i halsen på mig så jag höll på att kräkas, säger att jag inte är sjuk. I mina ögon har hon då testat på fel saker...

Men men... Får väl hoppas att det går över av sig själv då... Jag har i alla fall trevligt sällskap här hemma :)

Inga kommentarer: