torsdag 21 maj 2015

Storfiskmössa

När jag hade fått upp min första regfisk var jag såklart ivrig att registrera den i storfiskregistret, men inte lika ivrig som Elis då blev över att hinna registrera sin gös före mig. Det är nämligen så att man numera får en storfiskmössa när man registrerar en regfisk, och den ville han ju ha före mig. Ja eller de borde ju ha kommit samtidigt, men då skulle han i alla fall kunna säga att han registrerat sin först.

Då kan ni säkert förstå att jag tyckte att det var kul när vi båda fick brev om godkända fiskar och varsin storfisknål men bara jag fick mössa! :D Det hade blivit någon miss så de trodde att han redan hade fått en. Mouhahahaha! :P


Ska ha den varje dag fram tills han får sin :P

Annars då? Mycket soffläge denna veckan för att kolla eurovision. Grisen vet hur man är en riktig soffpotatis så jag har gott sällskap.


Tömde en frigolitlåda med fisk ur frysen häromdagen, något som Esse verkligen gillade och slickade glatt på frigoliten :S


Annars har det inte hänt så mycket... Vardag kallas det visst... 

Inga kommentarer: