fredag 22 maj 2015

Ostbågar och fågelbajs

Susanne hade fått med sig en massa ostbågar från jobbet som sen jag fick med mig hem nu senast. Elis blev som synes överlycklig.


Jag vet ju att han tycker väldigt mycket om pillirompisar, men jag hade kanske inte förstått riktigt hur mycket innan jag såg honom stå och moffa ett gäng direkt efter frukosten i morse.


Nu kanske ni tänker: Dricker han verkligen mjölk till? Ja, han gör ju det... Bara så konstig... :S

Esse domderar vidare i kvarteret och han härjar så vilt att han får gräsfläckar! Dock har han även sprungit sönder en tass lite när han sladdat i gruset på parkeringen, men det verkar läka okej.


I helgen blir det trädgårdsarbete och jag ska klippa runt hejvilt med min nya grässax!


I morse när jag kom ut till Cosby såg han ut så här :S


Inte kul... Elis bil som stod precis bredvid såg ut så här! Vad fasen?!? Vad har fåglarna emot mig/Cosby?


Okej, jag stod kanske lite närmare garaget... Men sitter fåglarna och bajsar så mycket där? Aja, efter dagens biltvätt vågar jag inte chansa så det blev att parkera långt ifrån garaget!


Annars då? Har dragit ut en visdomstand. Ja och ni vet väl vad det betyder? Jag får något av mig själv! :D Nu ska jag bara komma på vad... Bonusen kommer på onsdag också... Kanske kan bli en cykel... Eller har ni något förslag?

Inga kommentarer: