måndag 9 mars 2015

Vinn eller försvinn

Det stormar på jobbet just nu och de vill flytta mig till Linköping. Det är tyvärr inget alternativ för mig så nu är det väl egentligen bara att vänta och se om det går att lösa på något alternativt sätt som gör att jag kan bo kvar här, eller om jag måste hitta ett annat jobb. Möten nästa vecka som det ser ut nu.

Är såklart massa tankar och känslor hela tiden gällande detta och jag väljer att inte skriva så mycket mer om det just nu för att inte skriva något som blir i affekt, men att det inte känns något vidare kul, det kan jag skriva under på!

Att dessutom mitt kära Färjestad riskerar att missa slutspel för första gången sen 1994 gör ju inte direkt saken bättre, så även där är det "vinn eller försvinn" som gäller. Fick dock en bra känsla imorse när jag satte mig i bilen och Black Eyed Peas - I gotta feeling med textraden "tonight's gonna be a good, good night" spelades.

Jag har i alla fall filat på detaljerna där och klätt mig färgmässigt korrekt med grönt, vitt, lila och gult!


Aja, det är väl risk att det blir att bryta ihop och komma igen på flera fronter framöver då, men men, både jag och Färjestad kommer tillbaka om det skulle bli så!

Inga kommentarer: