torsdag 19 mars 2015

Ommöblering

Elis har inte helt gillat att ha sin dator på övervåningen. Han är för social och vill inte gå upp och sätta sig där själv och fixa med bilder. Fasen att jag ska vara så trevlig att umgås med att vi nu fått möblera om :P

Så här såg vardagsrummet ut tidigare:


Nu ar vi flyttat bort byrån och trängt in skrivbordet och monsterfåtöljen där istället.


Jag kan väl inte påstå att jag är överdrivet nöjd med att ha "kontoret" mitt i vardagsrummet (speciellt inte när jag vet vilken oordning det brukar vara på skrivbordet), men det blev i alla fall bättre än vad jag trodde att det skulle bli och inte heller lika trångt som jag trodde innan.


I hallen uppe såg det tidigare ut så här:


Där står nu istället byrån och nog ser det trevligare ut än sladdhärvan som var där innan. Det var ju några som aldrig fick tummen ur och fixade det...


Lite väl tomt för min smak och alla prydnadssaker syns ny mycket tydligare. På gott och ont... Kanske mest ont... MEN, om Elis får ha kvar skrivbordet i vardagsrummet får jag fria händer här uppe! :D Allt utom rosa fluff var okej, så nu får jag klura ut hur jag vill ha det... :P Bra förhandling!

Inga kommentarer: