onsdag 11 april 2012

Inflyttningspåskbjudningen

Utan några större problem hittade vi faktiskt fram till Robin och Jimbo, ett hem för gitarrer! Robins tyckte jag var snyggast! En liten helt utan strängar, en liten som jag tror till och med hade alla strängar och sen en uppblåsbar :)


Här lärde jag mig en ny variant av högre/lägre som kan bli användbar i framtiden. Eller jag vet fortfarande inte helt varför vi spelar är klart... :P


Jesper tyckte det var ett skitspel, han fick ju aldrig dricka :( Tur att vi hade ringt Linus innan och frågat om man fick dricka emellan :)


Jocke däremot var nöjd över utgången av spelet :)


Pierre ville mest bara klä av sig som vanligt...


Många "kändisar" på plats :) Riktigt roligt!


Ehhhm, jag vet inte helt vad Pierre gör här... Troligtvis lever han sig in i någon låt... Precis som när han och Robin sedan levererade sin egna version av Loreeans Euphoria :) Spana in Lovias FB för film på det ni som är vän med henne!


Även Andersen gav låten ett försök ihop med Robin. Han är en riktig dansare den där Robin... Speciellt bra är han på fågeldansen... Hur många gånger spelades den i lördags egentligen?! :S


Sångare är vi allihopa... Ehhhm... Här framför vi traditionsenligt Millencolins The Ballad, troligen denna gång för att kunna skicka till pappa cider. Jag filmar "så där häftigt" (det är svårt att filma när man själv står och sjunger och hoppar)... :S Gillar Robins gitarrspelade på den uppblåsbara gitarren och de andras idiotförklarande blickar i bakgrunden... Aja, det bjuder vi på ;)


Jag är faktiskt inte ens säker på att det är rätt låt vi sjunger till?! Men huvudsaken är väl att den sjungs?! :) Annars är det ju ingen riktig fest :P

Framåt småtimmarna när vi skulle hemåt hade vår skjuts försvunnit :S Alltid bökigt att vara på landet och varje påsk blir det alltid strul på något sätt, så vi var väl inte direkt förvånade :)


Magda och Jocke var i alla fall snälla och såg till att vi kom hem. Det tackar vi för! Den här gången var det dock inte jag som åkte hem utan plånbok utan det var Michelles tur. Att det ska vara så svårt för folk att låta andras grejer vara?! :S

Inga kommentarer: