måndag 9 april 2012

Glad påsk!

Jaha, då börjar påsken gå mot sitt slut. Känns som att jag har hunnit med hur mycket som helst! Får nog bli ett gäng med inlägg för att inte få ett mastodontinlägg :)

Påskharen var snäll och kom med ett ägg till mig!


Eller var det verkligen så snällt?! Jag bara äter och äter här hemma... Vill inte veta vad jag gått upp den här helgen :S ;)

Åh Polly vad gott!!! :P


Kan inte bara ta en...

Vi fick besök av ett gäng med påskgummor och påskgubbar. Malcom, Franziska och Kim var först ut. 


Märklig tradition egentligen... Klä ut sig, gå och knacka på, lämna ett kort och få godis... Lite samma som Halloween, fast då lämnar man inte ens ett kort...


Lily och Charlie såg förväntansfulla ut över vad de skulle få i korgen :)


Många färgglada kort blev det.


Mamma gillar verkligen att pynta förövrigt...


Det är gult och kycklingar överallt! Men det är väl som det ska vara antar jag, annars är det ju inte påsk! :)