onsdag 28 december 2011

TV-störningar

Förstår inte hur mamma står ut!!! Det är så jäkla mycket störningar hela tiden på tv:n :S För det första är det lite väl få kanaler för att jag ska vara nöjd. Men än värre så hackar det, sprakar och fräser :S

Här försöker jag kolla hockey:


Kul match när man bara får stillbilder och inte kan höra kommentatorerna alls.

Nu försöker vi kolla på en film:


Sprak, hack, sprak, hack, fräs... Flimmret/Blinkandet blir ju för att jag filmat tv:n men ni kan nog ändå förstå hur jobbigt det blir!!

Jag skäller på mor att hon inte klagat. "Men när det blir för illa stänger jag av och gör annat"

:-O

Hon är från en annan generation...

Jag försöker säga åt henne att hon faktiskt betalar för en tjänst och kan de inte leverera den så är det liksom lov att klaga... Men hon är rätt motvillig till att göra något... Jag får inte heller göra något... Men jag kommer tjata tills hon själv tar tag i det ;) Annars kommer jag inte komma på besök mer :P

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag blir tokig bara av de där klippen :)

Ass sa...

Skönt, då är det inte bara jag :)