torsdag 10 mars 2016

Golfboll och muffins

Har haft strul med ryggen med en punkt längst med ryggraden som bråkat och gjort riktigt ont och tillslut stod jag inte ut längre utan jag gick till min massös. Som vanligt gjorde det rätt ont men var skönt på samma gång och jag gick därifrån varm och mör.

Trodde att hon skulle skratta åt mig när jag berättade att jag försökt luta mig mot en brödkavel för att försöka trycka ut muskelknutan (som var svår att komma åt själv), men istället gav hon mig en golfboll och liniment och tyckte jag skulle använda det istället och lägga mig på golvet och låta bollen trycka mot knutan.


Allt är väl värt att prova!? :)

När man har ont får man tröst! Så jag gjorde både dumlemuffins och äppelmuffins häromdagen :)


Nomnomnom! Dock är jag inte bra på att få dom så fluffiga, utan istället blir mina mer i kladdkaksvariant. Smakar gott i alla fall som tur är :)

Inga kommentarer: