måndag 4 januari 2016

Skitrullar och skidor

Blev skapligt förvånad när jag öppnade förpackningen med toarullar häromdagen och några av rullarna hade dubbla toarullar! :-O Det ser ut som glada cykloper :)


Har ni fått nog av årssummeringar än, eller orkar ni med en till? Här är mina 9 mest populära bilder från instagram. Det är tydligen gäddor man ska lägga upp för att få likes! :)


Annars då? Har testat på det här med att spela RISK för första gången, ihop med ett gäng andra rookies. Dessutom en sagan om ringen-variant. Ja ni förstår kanske direkt att det blev kaos :) Skulle nog behövt att antingen ha spelat RISK innan, eller haft med någon som i alla fall hade spelat det innan :)


Har även fått ett par gamla retroskidor, så nu har jag inga ursäkter för att inte ge mig ut i spåren uppe i skogen och testa på om det här med skidåkning kan vara något för mig :) Jag skulle ju inte direkt märka skillnad på en fräsig skida och denna, så det blir nog bra att testa på detta sätt först och se om det är värt en investering i framtiden.


Firade mors namnsdag på distans med en kopp varm choklad och hennes bullar. Har börjat året med slappa dagar i soffan med gott att äta, trevligt!


Men idag är det nog dags att ta tag i sitt liv igen... Jag ska bara först ;)

Inga kommentarer: