fredag 22 januari 2016

Frisk, fast ändå inte

Häromdagen var det 4 år sedan jag blev friskförklarad från blodproppen, ja och det är väl något att fira?! Egentligen är det ingenting jag går och tänker på, men att fira är ju alltid trevligt :)


Fast helt frisk är jag inte nu. För två veckor sedan bröt en ordentlig förkylning ut som däckade mig några dagar. Den har dock inte velat ge med sig helt så jag gjorde ett försök att hålla mig inomhus och vila, då blev den ännu sämre och det känns nu som att jag sväljer pingisbollar varje gång jag sväljer.


Däckad igen alltså... Alla mina planer om att passa på att åka och hälsa på folk och åka utomlands (nu när jag har tiden) har jag fått skjuta på. Hoppas det ordnar upp sig snart. Jag har i alla fall min tjusiga egenstickade halsduk som tröst :P

Inga kommentarer: