torsdag 23 juli 2015

Vinster, hundar och glassar

Efter att ha förnedrat mor totalt i Uno kände hon sig så nedstämd att hon ville åka hem :(


Okej, det var kanske inte helt sant, även om jag faktiskt radade upp vinster :)

Men jag packade i alla fall bilen smockfull med allt man kan tänkas behöva på en semester och så åkte vi till Hjortkvarn. Kommer ju inte att vara borta 5 veckor i streck, men jag har med mig allt jag kan tänkas behöva under denna tid ändå, så slipper jag fundera på vad jag ska ha med mig när och så. Plus att jag kan ändra resplan närsom och ändå kunna göra vad jag vill :) Får bo i bilen ett tag helt enkelt, även när jag är hemma.

Eller nja... Riktigt allt hade jag inte fått med mig... Mobilladdare och linsburk var visst lyx jag inte ansåg mig behöva på semestern...

Alltid trevligt och avslappnande att komma till Hjortkvarn. Släkt och hundar - bland det bästa jag vet :)


Jag har faktiskt inte gjort så himla mycket här de senaste dagarna. Umgåtts lite, ätit mammas mat, sovit ikapp och tagit det lugnt.

Ja och så har jag ätit glass! Mycket glass! Det är farligt att bo så här nära en glassbar.. Tur att det är tillfälligt! :)


Förövrigt borde den som kom på päronsmak på mjukglassen ha något slags pris! Så sjukt gott!

Inga kommentarer: