torsdag 2 juli 2015

Annars då?

Har inte tänkt på det tidigare, men det ser lite roligt ut med min klockradio som står i gästrummet.


Inte alla som har en stormtrooper som vaktar huset :) Ser det inte förövrigt ut som en gubbe i molnspeglingen i fönstret bredvid, nere vid krukan?


Har ju nyligen börjat köra med släp, men klarat mig ifrån att behöva backa. Det kan ju dock vara bra att kunna, så när båten skulle upp inför Gösnatta fick jag öva. Kom ner för rampen på första försöket :)


In i garaget gick väl inte fullt lika bra... Men den kom in i alla fall :) Klurigare när det är en sväng på 90 grader. Ändå jäkligt nöjd att jag lyckades :) Snart kan inte Elis vara säker var båten håller hus...


Annars då?

Jo GAME har ju gått i konkurs och sålde ut hela sortimentet till 70% av priset. Då kunde jag inte låta bli att köpa denna för att se vad som hänt med spelet sen jag spelade på datorn för många många år sedan :)


Inte heller kunde jag låta bli att inhandla några fler sångskivor :)


Så nu väntar jag bara på besök av Lisa... :)

Inga kommentarer: