torsdag 15 januari 2015

McFeast utan lök och tomat

Tog en tur till McDonalds idag på lunchen och inte helt förvånande föll mitt val på en McFeast utan lök och tomat. Tillbaka på kontoret packade jag upp min hamburgare och såg att lappen för specialorder såg märklig ut. Utan bröd?! McMuffi?


I förpackningen låg inget mer än själva hamburgaren på lite sallad :-O Snopet!


Alltså inget bröd, ingen ost och nästintill ingen dressing. Åh, så gott det såg ut?! :S


Övervägde ett tag att vara en riktig Svensson och bara äta det jag fått och sura över det. Istället gick jag tillbaka och ifrågasatte beställningen. Fick såklart en ny, men ingen direkt ursäkt eller någon kompensation. Tyckte mest jag var jobbig kändes det som.


Aja, nu har jag lärt mig att kika att jag fått rätt innan jag går ifrån restaurangen :P

1 kommentar:

Tidningsbudet sa...

LCHF-burgare, serru! Men lite snåla med dressingen var de ju allt...