tisdag 6 januari 2015

Fiskemål

Kan ju inte bara löpa och spela tv-spel i år, jag bör ju ha några fiskemål också! :)

Jag får nog ändra mitt mål från fjolåret, att ta en 10-kilosgädda, till en förhoppning om detsamma och istället ha andra mål. Dock inte alltför låga, då blir det ju ingen utmaning! :P

Jag tänker mig: Sätta 3 personbästa!
Låter kanske kaxigt, men jag har inte fått något stort på varken lake eller gös och min största abborre är inte heller något att skryta över. Så där borde jag ha en chans, bara jag ger det lite tid. Sen, om ett PB kommer på gädda blir jag ju inte ledsen heller är klart :)

Sen måste jag ju såklart klå Elis på något även i år... Men jag har inte bestämt i vad än :P

Har nu i dagarna utökat min betessamling ännu mer med två färgmässigt matchande drag, en grandma och en liten zalt. Till detta en blå Zam för att använda till våren när isarna försvunnit.


Har förövrigt skaffat en drös med nya husdjur. De, mörtarna, får dock bo i garaget.


Inget konstigt alls...

Kanske borde öppna spaavdelning, så kan folk komma hit och stoppa ner fötterna!? Det är väl poppis att få lena fötter på sådant sätt? ;) Slugt!

Inga kommentarer: