torsdag 1 januari 2015

Årsmål

Det här med att ha årsmål istället för nyårslöften gjorde ingen skillnad... Det mesta sket sig ändå :P

Jag får fortsätta ljuga för min tandläkare om frågan kommer om tandtråd...

Det där med att springa 5 km på en okej tid påbörjade jag i alla fall, men sen blev jag sjuk och sen var det kallt :P Har i alla fall sprungit mer än på många år men träningen totalt får inte godkänt. Inte ens lite...

Någon kaffedrickare har jag inte blivit så den får jag godkänt på och matbiten går hyfsat. Ja i alla fall när Elis är hemma :P Annars fuskar jag en del och äter frukost hela dagarna...

Ta trappen istället för hissen... Ja nerför sköter jag mig i alla fall :P

Sist: Spela mer TV-spel
Hur kan man misslyckas med något så roligt? :S

I år då?

Jag tror jag kör vidare på att försöka springa 5 km på en okej tid och att spela mer TV-spel. Det sistnämnda ska jag börja med direkt! :)

Inga kommentarer: