onsdag 29 oktober 2014

Uppskjutning

Skulle egentligen ha städat i söndags när Elis fortfarande var hemma (han är till Tyskland på jobb denna veckan) så att det skulle vara fint tills Lisa kom på torsdagen, men hur kul är det att städa en söndag? Som att söndagsångesten inte är stor nog?! Nej, jag sa att jag kunde ta det till veckan...

Måndag. Nja, det är ju skönt att bara ta det lugnt hemma själv när man faktiskt har me-time. Gosa med katterna och sova i soffan. Jag hinner ju städa senare i veckan!

Tisdag. Åh hockey på tv ju! Det måste jag se! Ja även fast Esse gjorde sitt bästa för att skymma min sikt :) Ja och sen var ju kvällen i stort sett över...


Onsdag. Idag. Åhnej! Fasen vad mycket det blev idag nu då! Tvätta, städa, packa, handla bland annat...

Varför är det så enkelt att skjuta upp saker för?! :S

Inga kommentarer: