måndag 27 oktober 2014

Loppis

Uhh, jag tycker verkligen inte om att gå på loppis :S Trångt och mest bara skit. Ändå fick jag med mig lite skit hem efter dagens besök på Färjestads travbana där det är loppis varje söndag.

Det här är väl ändå en samlingsbox man bör ha?


Sen tyckte jag 40 kr för ett kamerastativ var prisvärt :)


Blev även två trasmattor. Jag är egentligen inte så förtjust i trasmattor, eller mattor alls faktiskt, men ibland får man offra sig :)


Avslutade shoppingturen med en tur till IKEA. Slugt under löningshelg när man inte gillar folksamlingar? Nja... Men jag överlevde :)

Ett gäng nya handdukar och tallrikar fick följa med hem (utöver köttbullarna jag stoppat i magen). Små förändringar som ändå gör att det känns lite trevligare hemma.


Ja och är ni inte imponerade att jag valde färg nu igen!? :) De turkosa är nämligen mina och de svarta är Elis. Ja och Karina, var inte orolig, jag köpte servetter som matchar också! :D Kanske behöver några turkosa tabletter nu också bara att ha tallrikarna på... 

Inga kommentarer: