fredag 3 oktober 2014

Fluffo

Har fått ha hand om Mattis flera dagar den här veckan :) Riktigt kul att träffa honom på morgonen och se hur glad han blir av att se mig :) Även gött att ha någon som kommer och buttar på en och vill gosa inne på kontoret när man sitter och sliter med mer och mindre tråkiga saker. Ja och så att man alltid kommer ut på lunchen. Fick även med en löplina i veckan så jag slapp springa efter när jag kastade boll åt honom :P

I onsdags hade jag med mig två Mattis ut, ja för Elis heter faktiskt också Mattis (i andranamn), och den längre av dom hade med mobilen och fotade. Vad är egentligen fram och bak på den där hunden?


Han är bara ett enda stort överlyckligt fluff :D


Hår överallt!


Han blir så till sig att han ofta missar bollen...


Eller så ser han den inte :P

Det här med hundvakt är bra grejer :)

Inga kommentarer: