onsdag 2 april 2014

Gamla goa gubbar och lyckat byte

Vad gör du den 19 Juli? Jag ska på folkfest i Pålsboda! Ja det är det i alla fall utlovat...

Det blir folkfest i Pålsboda den 19 Juli. 
Först på dagen så möter Pålsboda GOIF "Gamla Goá Gubbar" som består av b.la. Glenn Hysén, Bengt Andersson, Brolle, Emil Kåberg och Johnny Ekström. 

Alltså, bara det där gör ju att jag måste till Pålsboda!

Det blir en underhållande match där vi kommer få se Pålsboda GOIFs lokala lag spela mot forna storstjärnor. 
Fredrik Belfrage kommer agera speaker. 
Det kommer arrangeras både tävlingar och annat runt om kring matchen.

Folkfesten fortsätter senare på kvällen då Brolle - Rock n' Roll on Tour - Pålsboda Folkets Park arrangeras.

Nu är ju inte Brolle någon favorit... Men det är ju alltid kul med fest i parken :)
Så planen är: Fotboll-Minttuförfest-Parken
En given succé!


Så: Vad gör du den 19 Juli? Vi ses väl? :)

Nu ska jag avsluta kvällen med att baka fredagsfika till Elis jobb. Jag lyckades byta till mig det mot min del av städningen...


Jag är fasligt nöjd :) Slickar ju hellre smet ur skålen än dammsuger... Jag gillar verkligen inte att städa...

Inga kommentarer: