tisdag 1 april 2014

Gå och lägg mig!

I söndags var jag uppe alltför länge och spelade tv-spel. I går var det istället husplanerandet som höll mig uppe. Ja inte så att jag hade saker jag var tvungen att göra, utan sånt som är roligt, typ nya möbler och sånt...

Efter igår kan jag bara komma fram till en sak: Jag behöver högre lön! Eller lön oftare går också bra...

Har brainstormat ner saker att fixa/köpa/tänka på ner på postits nu ett tag och det börjar bli kaos. För det första är de många, för det andra står allt hullerombuller och för det tredje står några saker flera gånger -för att jag inte minns om jag skrivit ner det eller inte och det är för rörigt för att orka läsa igenom allt.

Men det är ju roliga saker det här. Planera är halva nöjet?! Mindre än 4 månader kvar nu :)


Om det inte blir flytt tidigare (som jag hoppas på) så ska det flyttas 31 juli. Den 1 Augusti åker Elis på havsfiskeresa i en vecka = Jag har en vecka på mig att sätta iordning huset hur jag vill :P MOUHHAHAHA!!!

Nejdå, riktigt så ond är jag inte... Han får fixa i fiskekällaren hur han vill ;) Ja så länge mitt pingisbord får plats :P

2 kommentarer:

Tidningsbudet sa...

Glöm inte zombiestatyn till rabatten! Att komplettera zombieträdgårdsgnomen med...

Ass sa...

Ännu en fördel med hus! Gnomen får flytta ut :D Tveksamt till att han får någon vän dock...