tisdag 15 april 2014

Däckbytarresa

Lördagsmorgon, disneydags var slut...
Vädret var inte tillräckligt lockande för att jag skulle vilja följa med ut och fiska...
Vad ska man göra när man sitter där helt planlös resten av helgen?

Ja man kan ta sig en tur till släkten :) Behövde ändå byta däck (även om jag lika gärna hade kunnat gjort det i påsk), så varför inte!

Jag visste även att Magnus hade fått hem sina troféer från senaste afrikaturen så jag var nyfiken att få se dom :) Häftigt! Åk ut och hälsa på honom och kika på alla djuren vettja! :)


De är dock inte skjutna med den här bössan, men jag hävdar att denna är den finaste han har -handgjord av pappa :)


 Mor och jag var ner till kyrkogården och pimpade gravarna med påskliljor inför påsken. Ser trevligare ut nu :)


Hittade förövrigt några bilder på mig och pappa som visserligen gjorde mig tårögd men som ändå värmde. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag önskar att jag hade fått mer tid med honom! Men men, det är tur att jag har en så fantastisk mamma som gjort så ofantligt mycket för mig :) Ja och även mina syskon inte att förglömma som hjälper mig med allt möjligt, så som däckbyten tex...

Det är förövrigt inte bara Grisen som är hungrig av sig... Esse satt och surade, stirrandes på sin tomma matskål. Han vägrade titta på något annat, inte ens när jag ropade på honom... Stirrar jag tillräckligt länge så fyller de nog på...


Ja och det fick han ju rätt i... :)

Tror förövrigt jag slog kortrekord i uno.


Mamma är ofantligt snäll egentligen, men i spel -Inte det minsta!

Inga kommentarer: