söndag 8 juli 2012

PUP - Idol nästa?

När vi var färdigstylade i torsdags försökte jag lära mig spela på gitarren. Det är svårt sådär i början... Men ja, senare under kvällen gick det faktiskt riktigt bra även för mig!


Robin har ju övat mycket och är en riktig stjärna på uppblåsbar gitarr :)


Efter ett tag insåg vi att det kunde ju vara kul att spela in våra uppträdanden... Det vill nog världen se... :) Det är högst oklart nu i efterhand... Men vi tycker i alla fall det var jävligt roligt, som Crom hade sagt ;)

Bjuder på några här: 

Pierres version av flickidolen Eric Saades Manboy


Robin visade då att han också kunde vara en flickidol och framförde Justin Biebers Mistletoe ;)


Det finns även något för den äldre generationen, Elvis Hound Dog :P


Finns en drös fler filmer, men de är nog inte lika roliga för världen nu som vi tyckte då... :) 

2 kommentarer:

Robin sa...

Jag klarar inte av att titta på dom där filmerna alltså...det gick bra dagen efter när man fortfarande var lite full, men nu går det bara inte!

Ass sa...

Kanske tur att jag inte la upp fler :D

SATISFACTION!!! :D