måndag 16 juli 2012

Folkfest - Golfmatchen

De andra bara sov och sov... Så jag tog mig en långpromenad bland annat runt campingen och så ut till hamnen. Skönt att röra på sig! De andra hade fortfarande inte vaknat när jag kom tillbaka och lagom till då så började regnet falla. Då bestämde jag mig för att tjuvstarta frukosten inne i bilen. Orkade inte vänta mer!



Ballongerna var inte längre på topp. Eller ja, den här satt ju fortfarande kvar på toppen, men den hade krympit rejält!


De flesta på Jespers tält hade till och med gått sönder. Vet inte vad det var de inte gillade. Solen? Jesper?


Rester till frukost... Ser gott ut va? :)


Åh vad Christian njuter av sina havrebollar...


Vi kom fram till att jag fortfarande inte hade slickat på något så det fick bli en så där häftigt sned bild på när jag slickar på en ballerina. Hoppas att Pierre känns lite mer normal nu...


När vi packat ihop och checkat ut blev det äventyrsgolf på snygga banor.


Michan gillade att putta fram och tillbaka :)


Jag insåg att jag nog hade spelat åt fel håll sist, för det gick mycket bättre åt det här hållet!


Bad Michelle om att ta lite kort så att jag också fick vara med på bild. Tack för hjälpen... Verkligen... Tack... :P


Vi var väl inte så där överdrivet bra...


Nej inte alls faktiskt :P


Men vi var i alla fall snygga :)


Skapligt sur blev jag när den stannade så här nära :S Är det ens möjligt? :-O


Det blev särspel mellan Crom och Jesper och de skulle klunsa om vem som skulle börja. (Verkar som att det är ett släktdrag att få med ett finger ibland när man fotar/filmar)


Efter att ha valt lika en så där sjuttio gånger blev det bara för komiskt. Skulle vi inte ens kunna köra särspelet för att de var så jämna?


Jodå, tillslut så fick Crom börja och vi fick en vinnare! Jag fick i alla fall en tredjeplats, bättre än vad jag kunnat tro innan :)


När klockan var kvart i två kände vi att det var dags för mat så sista stoppet på resan blev på pizzerian Rhodos. Robin var den enda som tog pizzasallad ihop med lite bröd. Inte för att han egentligen vill, men för att man gör så...

Inga kommentarer: