söndag 1 juli 2012

Lagfest - Grillning & Skruvstadparken

Efter en uppfräschning hemma åkte vi ut på landet. Då menar jag inte som Hjortkvarn, utan faktiskt minde än så och ännu längre ut i skogen :) Ut till familjen Kruse för grillning.


Lägg märke till hur fint uppdelade vi sitter: herrarna för sig och damerna för sig!

Det här är överlägset den största kryddburk (ja eller burk och burk... men ändå!) jag sett! Kanske något för Bettan att köpa till Mimmi med sitt grillkryddsberoende?! :)


Grillmästarn själv! (Varsågod mamma! ;) )


Det slutade regna lagom när vi skulle ses så det blev en riktigt trevlig kväll ute utan för mycket mygg.


De yngre var förberedda ifall de skulle bli nekade att komma in...


De ännu yngre spexade på trampolinen :)


Tllslut vågade vi umgås mellan lagen...


Ett lyckat drag! :) Jag jobbar vidare på min värmländska... Bagörn!


Så åkte vi iväg mot Skruvstadparken, det är precis som Folkets park i Pålsboda :)


Ja det är till och med samma band som spelar :) Är det illa att jag sett dom två gånger redan i år? :D


Gick fram och tog en bild till alla er som antingen aldrig varit uppe på dansgolvet eller för er som varit för stökiga när ni väl varit där: Det är så här de ser ut! :)


Öltält fanns precis nedanför dansbanan, ett smart upplägg för då blir det inte så där uppdelat som det blir i Pålsboda.


Jag personligen var i högform... Ja och jag körde vidare på det vi kom på förra helgen, att man har roligare om man gapar! :)


Högform ja... Vi kanske kan lämna det vid det... ;)

Inga kommentarer: