fredag 13 juli 2012

Den fantastiska spindelmannen

Bio igår minsann: The amazing Spider-man! Jag hade väl inga högre förväntningar mer än att det troligen skulle bli några coola scener i 3D. Förövrigt gillar jag inte helt det här med 3D. Jag tycker texten blir stundtals rätt suddig och svårläst, speciellt när det rör sig mycket annat i bilden. Nu klarar man sig ju bra utan text, så man måste ju inte läsa, men den ligger ändå där och stör i bilden.


Men storyn då? Ja den kan man ju visserligen men nu var bakgrunden mer/bättre skildrad tycker jag. Några trevliga scener i 3D också och filmen var faktiskt riktigt bra. Mycket bättre än tidigare versioner tycker jag! Se den! :)

Skulle väl kunna klaga på att Peter var för snygg och inte tillräckligt nördig, men det känns dumt att klaga på ;)

Fast, personligen var den lite jobbig. Inte bara pga alla kräldjur utan även känslomässigt. Jag tycker inte om död! :(

---

Jag funderar på nya glasögon men det blir nog inte den där modellen... :S

Inga kommentarer: