torsdag 10 december 2009

Lonely

Ibland vill man inte vara själv... Ja och idag är en sån dag...

Har inget jag direkt vill säga någon dock. Inget jag vill "prata ut" om. Inga funderingar jag behöver hjälp med. Jag vill bara inte vara själv...

Vad gör man då när de man skulle vilja vara med är en massa massa mil bort? Ringa? Nja, jag vill ju egentligen inget... En del kan man inte ens få tag i för att de har gömt sig i Thailand... Ingen här direkt som jag har sån kontakt med att man "spontanses" närsom på kvällen... Tyvärr...

Istället kan man sura, grina och tycka jättesynd om sig själv... Helt utan att tänka på att det finns många miljoner som har det mycket sämre... Världen cirkulerar väl runt mig?

Ego -Kanske borde lägga till det som mellannamn?!

Just one of those days again...

Lustigt att ett sånt här inlägg skulle komma en torsdag... Jag avskyr verkligen torsdagar!!!

Inga kommentarer: