onsdag 16 december 2009

Deg

Magen i uppror... Något halsbränneliknande pågår... Jag åt alltför mycket pepparkaksdeg :S Igen... Typiskt... Varför ska det vara så gott?

Idag har jag planerat! Ja ni hörde rätt! :D Det är inte ofta, men det händer... Inga större saker dock men jag har haft några saker på min att-göra-lista lite väl länge nu -så det var dags för nästa steg. Ja och det skulle ju gå alltför fort om jag gjorde dom direkt! Det får inte komma för hastigt på :P Ett steg i taget... Planera in jobbiga saker först så jag hinner vänja mig vid tanken att de måste göras ;) Känner mig grymt duktig ;)

Förövrigt är jag vansinnigt förälskad! OPZ (som är mitt nya smeknamn på min onepice) smeker mig så ömt, värmer mig, gör allt för att jag ska ha det skönt -Det är kärlek :D

Idag var det lilla födelsedan för mig :D Ska nämligen inte behöva utsättas för personen jag svor över i tidigare inlägg på ett tag :D Det känns otroligt skönt! Jag orkar inte vara SÅ arg...

4 arbetsdagar kvar till jullov och Sverige!

Hade även ett bra samtal igår kväll som gjorde mig så där fånglad... Så, ja... Life is good again :D

Men imorgon är det torsdag... Underbart är kort?!?

Inga kommentarer: