tisdag 1 december 2009

Dagens:

Premiär:
Julkalendern -Äntligen kommer jag ta mig upp på morgonen! ;) Första avsnittet då? Hmm, njo, kan nog funka... Men måste Henrik låta så... hmm... uppstoppad?!?


Låt:
Randy -Kiss me deadly (igen) och nej, jag vill inte höra något om att det inte är orginalartist eller sånt, för det skiter jag ärligt talat i!!!

Tips:
Om du har tumvantar av nedanstående modell. Alltså riktigt tjocka och relativt hala. Prata då inte i mobil samtidigt som du kör bil -då du inte har överdriven kontroll med en hand utan större grepp. Skulle nog inte rekommendera dom till bilkörning alls faktiskt... (Inget har hänt, det var bara svårsvängt)


Ja just, man får ju inte prata i mobil när man kör i det här landet. Får passa mig för det :S Om köra bil 11 km/h för fort på 80-väg ger 3 dagar i fängelse, vad ger då mobilprat? :S

Inga kommentarer: