söndag 31 januari 2016

Telenor...

Till slut (efter en vecka) lyckades Telenor låsa upp mitt jobbnummer och det kom tillbaka på jobbets simkort. Skönt att återigen kunna bli nådd!

Men det varade inte länge...

Porteringen skulle ju fortfarande göras, och detta skulle göras enligt planen 29/2. Men det här med datum verkar inte vara deras grej... För de genomförde porteringen 29/1... Så helt plötsligt fick jag återigen folk som undrade vad jag messade från för konstigt nummer... :S

SUCK!!!

Aja, nu har jag i alla fall "mitt nummer" på mitt privata abonnemnang, så som det skulle bli i slutändan, bara en månad för tidigt. Nu ska de väl inte kunna strula till det mer?! Eller?!?

Men men, det var ju i alla fall Fredag med stort F, eftersom Diana (Ross) hade namnsdag :)


Blev att spela hennes fredagslåt Upside down en extra gång!

Inga kommentarer: