torsdag 28 januari 2016

Götlaborg

Anna behövde hjälp med att köra ner grejer till sin lägenhet och till jobbet i Göteborg och jag vill ha saker att göra om dagarna - perfekt kombination :) Jag ville inte ta upp en massa plats i bilen så jag försökte minimera packningen och håll i er nu - klarade mig med en ryggsäck! Okej, det var bara en natt... Men det är ändå imponerande för att vara mig :P


Att köra mitt inne i centrum av Göteborg var ingen höjdare men gick ändå utan större problem. Det som gjorde det lite extra utmanande denna gång var att det var snö och deras plogningsteknik lämnade en hel del att önska. Det ihop med att man har svårt att enkelt se vad som är väg/cykelväg/spårvagnsväg gjorde det klurigt, men men, det gick ju :)

Kvällen spenderade jag hemma hos Carro snackandes och snaskandes framför Idrottsgalan, mycket bra kväll :) Behövde nog prata av mig lite verkade det som. Tråkigt att gå hemma...

Inga kommentarer: