torsdag 7 januari 2016

Bra jobbat Astrid

Nu när jag redan hade gett mig själv (och Elis) en julklapp visste jag inte helt hur jag skulle göra när jag hittade en perfekt present till mig själv... Men så kom det till mig! Jag ska ju snart till tandläkaren, och efter det brukar jag ju alltid få present! Gör väl inget om jag ger den till mig själv lite i förskott... :)

Jag har ju faktiskt, håll i er nu, till och med börjat använda tandtråd! Jag slipper ljuga för tandläkaren! Det är väl värt ett litet pingisbord?! :)


Min plan när vi köpte hus var ju att ha ett pingisrum, men verkstaden där jag hade tänkt mig bordet blev fylld av fiskeutrustning och jag insåg ganska snart att det inte skulle få plats. Det här känns som bättre än inget i alla fall :) 135*75*75cm, borde bli ungefär som att spela på ett köksbord och det har ju fungerat förr!

Inga kommentarer: