lördag 18 juli 2015

Shopping

Mor hann knapp komma till stan innan det började shoppas! Ja och det smittade, för efter enbart tre affärer hade vi redan hunnit få med oss två par skor, fyra tröjor och ett par shorts. Då insåg vi att för våra plånböckers skull behövde vi sluta gå i affärer och istället gå och äta :P

Gissa mammas favoritfärg...


Eller jag ska väl inte säga något... Det blir väldigt ofta svart när jag shoppar...


Jag blir nog aldrig modell så stelt som jag posar...

Min plånbok hade dock redan fått jobba och jag kunde även hämta ut ett paket med kläder på posten. Ny pyjamas som ska ge extra krafter!


Jag lyckas inte ens posa snyggt som hårdrockare, då är det illa ;) Tur att linnet är snyggt i alla fall :)


Men ännu snyggare, min nya hoodie!


Så jäkla nöjd! Vad Esse tycker är något svårtolkat...


Sist ut klädmässigt blev det en flanellskjorta med luva. Kändes väldigt mycket Astrid på något sätt.


Ett par solglasögon damp också ner i brevlådan, men mitt allra bästa köp gjorde jag idag. En ny mugg åt mamma :) För flera år sedan slog hon nämligen örat av sin gamla favoritmugg med Miss Piggy på, så jag blev fasligt nöjd över att hitta en ny på en loppis.


På tal om shopping: Så här såg mors korg ut i affären förut...


Hon gillar sina gosaker (och att ge bort gosaker) :)

Inga kommentarer: