torsdag 9 juli 2015

Putte utanför parken - del 3

Som att det inte vore varmt nog, så tände vi även grillarna :)


Dock fick vi äta lite i omgångar, så några av oss spelade istället Mölkky i väntan på vår tur att äta.


Köpte det redan förra året, men "hann inte" spela någon gång. Liknar kubb, men man måste var lite taktisk och träffa rätt siffror i jakt på 50 poäng. Skoj, men nästa gång tänker jag inte spela i stekande sol.


Fick svalka mig i poolen innan maten.


Trots den tryckande värmen blev det trevligt häng.


Ja och hellre så här än regn!


Självklart behöver man ta några bilder när man posar! Men ser de inte lite för lugna ut?


Då får man ta en till! :)


Sen tog vi bussen in till stan och Putte. Fredrik, eller jag menar Ed Sheeran verkar tycka det är lagom skoj att åka buss...


Jag misslyckades något med min packning då jag lite snabbt rev med mig mina leggings för att ha som skydd för myggen under kvällen. Råkade ta en till t-shirt istället :S


Jag ville ändå inte ha leggings...

Hade lovat mamma att ta hand om Mikaela, så vad bättre än att sätta henne i säkert förvar på tågstationen?! :)


Mot Putte och tyvärr inte en enda intressant artist.


Visst, det är gratis och några är ju rätt stora, men nja, inte min tekopp som kom och spelade i år tyvärr. Men men, sällskapet kunde jag inte klaga på :)

Inga kommentarer: