tisdag 2 september 2014

Friska Forshaga

Jag har tyvärr inte helt hunnit med att köra stolpjakten med Friska Karlstad i år. Har tagit några ströstolpar när jag varit ute och gått på lunchen. Tror inte heller jag kommer ta några fler utan istället har jag skaffat mig kartorna för Friska Forshaga för att lära känna min nya hemort lite bättre. I lördags var det premiärtur och jag passade även på att kika på frisbeegolfbanan. Det verkade vara smala banor med bland annat väg på ena sidan och älv på andra. Inget för snedkastare som mig med andra ord :P


Såg ett flertal nyfallna träd på rundan. Något hade fått bli hem för en svampfamilj.


Passerade över kyrkogården som var riktigt vacker och de som fixar med blommorna på gravarna hade verkligen lyckats med att få det att blomma ordentligt.


Tror förövrigt det blir kallt i vinter...


Avslutade vid Forshagas fiskecamping (så nu har jag koll på den Kjell :) ). Låg vid älven, så utsikten var trevlig, men läget i sig kanske inte var så himla skoj med väg precis bredvid. Ja sen var den väldigt liten.


Passar nog bättre för fiskare än vanliga campare.

Inga kommentarer: