torsdag 4 september 2014

Forshagafest

Det var många ställen som jag hade velat vara på i lördags. Svartan i Linköping var ett av dessa ställen men jag valde att stanna hemma istället för att gå till parken här och se Magnum Bonum och sångaren från The Boppers. Jag åt dock några Tom & Jerry-kex för att få lite känsla av att vara i Linköping :)


På förfesten stod det ett gäng med dunkar i tältet, men det var inte med det innehåll som jag först trodde (jag menar, festen var ju ändå i Forshaga) ;) Det var vattendunkar fall vinden skulle få för sig att titta förbi.


Någon tur till parken blev det dock inte. Festen var för rolig :)


Men den blev fasligt lång... När ska jag lära mig att gå och lägga mig? Men vem vill gå hem när man kan hoppa studsmatta och leka med träsvärd? :P

Inga kommentarer: