tisdag 27 september 2016

Naturens skafferi och tårta

Var till Hjortkvarn i helgen för att fira Kim på födelsedagen och det passade riktigt bra med en tur dit just då eftersom det även var naturens skafferi på lördagen.


Hösten är här nu så det blev premiär för jacka och nya fbk-mössan. Tjusigt!


På tal om nytt så hade mor nya glasögon. Passade henne riktigt bra tycker jag!


Ännu mer nytt är nog på ingång. Mamma är sugen på ny soffa och att möblera om i vardagsrummet (så hon kan ha öppet mellan kök och vardagsrum också). Kanske även blir ett nytt mindre soffbord. Vi har i alla fall testat hur det skulle bli genom att rita upp allt. Inget konstigt alls... :P


På tal om ingenting så kan jag inte helt förstå att jag inte sett detta innan på mammas underlägg i köket. Corrots! :-O Hur kunde det bli fel?!


Hos Kim bjöds det på fika och tårta. Man behöver aldrig gå hungrig i Hjortkvarn, men det kanske inte alltid blir så nyttigt... :P


Valpen Morra var på besök. Fasligt söt! Men det känns mycket bra att jag väntade lite med hund just nu. Hade varit för mycket med både valp och barn på samma gång.


Elly gillar sin mormor :)


Jag gillar även hennes fika ;)


Nomnomnom! Som sagt, aldrig hungrig i Hjortkvarn... :)

Inga kommentarer: