måndag 5 september 2016

Elly

Okej, jag är ju partisk i det här, men jag känner ändå att jag måste varna för sötchock innan du läser vidare! Ja och då syftar jag inte på Elis, även om jag är tämligen förtjust i honom också :)

Elly blir starkare och starkare i nacken, även fast hon inte är så förtjust i att ligga på mage och träna.


Hon kan inte sitta helt själv, men man kan ändå ha med henne lite enklare om man till exempel vill sitta vid datorn.


Eller när man bara vill dega i soffan!


Fick Milla (från Alfons Åberg) i present i helgen.


 Vet inte om det fanns en tanke bakom, men jag tycker allt de är lite lika!


Elis har börjat jobba igen efter semestern så jag och Elly får roa oss själva om dagarna. Idag har Elly lyft vikter i gymmet.


Illa när hon redan tränar mer än vad jag gör... Hade tänkt köra innebandy med korpenlaget igen, men laget lades tyvärr ner :( Får se om jag kan komma igång med någon annan träning här framöver. 

Inga kommentarer: