måndag 7 september 2015

Kräftkalas

Förra jobbveckan avslutades med en tur till Linköping för kräftkalas. Kändes fint att Mathias fortfarande har kvar bilden på mig och Tobias vid sin plats, så att han kan titta på den när han saknar sina gamla kontorskollegor för mycket :)


När arbetsdagen var slut blev det som traditionen kräver förfest på hotellrummet. Den stora skillnaden var att jag denna gång inte bodde med Lisa, som snällt fick åka hem till sig själv på kvällen istället. Min roomie var istället Carro -en mycket värdig ersättare :)


Finns det musik och rom, då kan man lita på att Claes snart är på plats :)


Jag får väl erkänna att jag skippade kräftorna även denna gång... Men smörgåstårtan var god :)


Viktigt med pynt på kräftkalas!


And the rest is history...


Rolig detalj i nya lokalerna: Telefonhytten som man ska gå till när man vill prata lite avskilt eller inte vill störa. Visade sig även fungera som festrum för i alla fall tre personer :)


Dagen efter kräftkalaset var det dags för resans höjdpunkt: Meny 5 från kebabbaren! :P


Eller det är klart... Glassen i Hjortkvarn var också riktigt bra :)

Inga kommentarer: