tisdag 20 mars 2012

Inte påskpynt direkt

Var på jakt efter mitt påskpynt idag utan någon framgång. Kan det vara så att någon brutit sig in i mitt förråd (och sen gått ut och låst efter sig igen) och snott mitt påskpynt? :-O För det är väl inte så att jag letat dåligt? Nej, jag tror på det första! :)

Hittade i alla fall min låda med gamla brev :)


En fantastisk låda :) Finns så mycket roliga brev här och mycket nostalgi. Ja fast det finns även en del jobbiga grejer... Men därtill också en del gulligt så mestadels bra :)

Roligast är ändå brev skrivna av yngre förmågor. Antingen från när jag själv var liten och fick brev från kompisar eller brev från syskonbarnen när jag var i London.

Michelle skrev ett helt brev om sina simsgubbar tillexempel och undrade om det gick att spela sims i England :)

Robin var kaxig redan då och drygade sig och skrev om hur skönt Hjortkvarn var utan mig, men så kunde man i breven från mamma Karina läsa om att han tyckte det var så skoj att få brev av mig :P Väntar förövrigt på att han ska bli riktigt känd nu så jag kan sälja autografen han så snällt skickat för att kunna sälja om jag behövde lite extra pengar :P

Vill man ha en egoboost kan man läsa Cajsas engelskauppsats där ämnet var helt fritt. Hon väljer att skriva hela stycket om hur fantastisk jag är :P Man får bara ignorera att det är lite för uppenbart att hon överdriver varenda mening ;)

Jag måste skrivit en hel del brev själv... Undrar om folk har dom kvar?! Vore kul att läsa... Eller vore det mest bara pinsamt? :)

Inga kommentarer: