torsdag 18 mars 2010

Go home

Brutalt mycket hemlängtan nu...

Tjejerna i Linköping
En "fika", struntprat, innebandyhäng...
Mmm...

Hockey
Slippa streama, ja till och med kunna se live!

Holabado
Alkoholhäng med släkt och vänner

Annat holabado
Bus med släkten

Karlstad
Finns trevliga och galna flickor även där!

Släkten
De är både värst och bäst!

Innebandygänget
Hoppas det blir reunion snart igen.
Fest eller cup -spelar ingen roll!

Lisa
Min sämre hälft ;)

Sverige
Det fria landet i öst...

Äventyr
Nästa år SKA jag till Breven på midsommar.
Den jäkel som får för sig att lägga cuper eller bröllop då kan räkna bort mig!

Palle
Även om jag kan hoppa över grillsprängningar...

LL FF AA
De tre musketörerna?

Manlig kärlek
Kan ingen snacka med dom?!?

Släkten...
Hur kan man inte sakna den?!?

Sillekrog
Jag saknar till och med toaletten på Sillekrog... ;)
(Fast bara när den är ren, vilket inte är så ofta :S )

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Det finns mycket att sakna....

du får göra ett motinlägg om saker som är bra i Larvik!

Ass sa...

Done! :D

Anna sa...

Hallå Astrid!
Du och jag måste "partaja" ihop någon gång ordentligt, eller har vi redan gjort det? Nja, jag tror inte det!
Det ser så himla kul ut på dina kort, jag är PÅ nästa fest!
Nu ska jag försöka göra mitt bästa att vara lite festprisse på Kanarieöarna i alla fall!
Kram

Ass sa...

Det är verkligen på tiden att vi kör ett partaj ihop :) Påsk kanske? Då är jag hemma! Ja, sen kommer ju ni i sommar ;) De har inte ringt mig än om Kanarieöarna... De ringer nog imorgon ;)

Anna sa...

VA? Har de inte ringt? Helt otroligt, hur skulle de kunna motstå att ta med en sån partytjej som dig??
Jaja, vi får nominera dig till nästa år igen..