tisdag 17 juni 2008

Austin Powers

Många av er vet att min absoluta favoritfilm är Austin Powers - The spy who shagged me. Den är bara så galet skoj och den blir inte sämre ju fler gånger man ser den, den bara klättrar. Jag vet att i alla fall Robin, Jocke och Jesper håller med mig. Men alla kan ju inte ha lika bra humor som vi ;)

I alla fall, den ska snart gå här på norsk tv och jag såg reklam för den... Blev riktigt glad bara av att se några klipp, men sen kom det roligaste av allt. Den norska översättningen:

Austin Powers - Spionen som spermet meg

Är det bara jag som tycker den översättningen är galet skoj men ack så fel?!? Aja, skrattat har jag i alla fall, högt och länge :D Men så är jag väl lite barnslig...

Jag är glad att titeln inte översatts i Sverige eller vad sägs om -Spionen som spermade ner mig?!? :S

Inga kommentarer: