onsdag 16 november 2016

Spelhelg

I helgen var det äntligen dags för spelhelg igen. Jag hade råkat surfa på tradera inför detta och klickat hem Track & Field :) Blev ett fasligt tryckande, men jag hade behövt Lisas superpekfinger för att komma riktigt långt. Vet ingen som kan trycka så snabbt som hon kan!


Jesper hade med en riktig utmaning. En rubiks kub med olika storlek på bitarna. Jag klarade den inte... Den här gången i alla fall.


Nästa gång ska även jag klara den! Tror inte den är så klurig egentligen, om jag får sitta lite i lugn och ro.


Som vanligt blev några trötta under helgen... :)


Tog en promenad för att få lite luft och inte bara sitta inne och glo på tv-skärmen. Hittade då en riktigt snygg epa! Såg ut som en minilastbil.


Traskade bort till älven och broarna. Synd att man inte kan gå runt på något bra sätt. Finns nämligen bara en passage över älven.


Trevlig spelhelg som vanligt, men med en händelse som jag helst vill glömma. För första gången någonsin förlorade jag i Dr Mario :( Jag var stressad över Elly och inte fokuserad, men det är ingen giltig ursäkt. Jag förlorade och det hjälper inte att jag vann alla matcher efteråt. Sviten på 26 år är bruten... Det är röva!

Inga kommentarer: