söndag 20 november 2016

Grattis Astrid önskar Astrid

Det börjar närma sig min födelsedag, och det betyder att det är helt legitimt att köpa saker till mig själv och kalla dom födelsedagspresenter :) Först ut en riktigt skön pyjamas. Att sen mönstret är så snyggt är bara bonus :P


Nu ska jag bara vänta på att Elly växer i sin kakmonstret-body så att vi kan matcha!

Blev även en In Flames-hoddie. Äntligen fanns det en jag tyckte var snygg! Är inte så förtjust i "läskiga monster"-tryck som tycks vara standard för hårdrocksband...


Annorlunda huva också, som extraknäcker som halsduk. Perfekt för mig som ofta fryser!

Sen slank det med en sån här också... "Men har du inte sån i rött?" Kan hända...


Men den är ju så skön och snygg, så varför inte ha en till färg!? :)

Har råkat shoppa lite fler saker, men det får jag nog räkna som julklappar åt mig själv istället, så det återkommer jag till!

Inga kommentarer: