måndag 7 november 2016

Höstlov

I veckan som var hade Kim höstlov och jag lyckades lura hit henne på besök. Fick dock ta hjälp av mor så hon hade någon att resa med. Inte mig emot :) Speciellt inte när hon har med raggsockor som present :)


Blev förvånad över att det var så billigt för barn att åka tåg. 45 kr kostade resan hit och 5(!) kr kostade det hem för Kim. Skapligt billigt :)

Började besöket med att göra pizza, och varför då inte göra en pizzagubbe!? Jag kallar honom tack-själv-mannen :P


Kim fick slita trots att hon hade lov och fick skriva på några SO-uppgifter.


Dessutom fick hon slita med mitt hår varje dag :) Gött att ha en frisör hemma :P


På lov ska man kolla på film, det är sen gammalt, och vi hann med flera disneyfilmer.


Shoppa hör väl också till? Det gjorde vi i alla fall, eller kanske mest Kim :)


Sällskapsspel hör också lov till! Riktigt länge sedan jag spelade geozoo. Lite jobbigt dock när inte alla djuren hamnar åt samma håll...


Som sagt fick Kim slita under lovet. Måste ju utnyttja att jag hade gratis barnvakt ;)


På tal om gamla spel så jagade vi även honungsburkar och spelade bamses sjörövarspel. Jag känner mig uppvärmd inför nästa helgs spelhelg!


Ni vet hur jag fick fjäska bra länge innan Grisen tillslut la sig i mitt knä?! Kims gick bra direkt! Vad fasen! :-O


Men hon tyckte väl som jag att det var mysigt med besök :)

Inga kommentarer: