måndag 29 februari 2016

Mellohelg

Dags för en roadtrip igen och Linköping var målet, men så pratade jag med mor som sa att hon bakade bullar, så då behövde jag ju stanna en sväng där också på vägen ner :) Pannkakor blev det också! Inget att klaga på :)


Väl i Linköping började jag med ett besök på kontoret där de slet hårt ;)


Efter en slapparkväll hos Lisa ihop med Carro blev det hårdare bud på lördagen. "Du får inget godis ikväll om du inte motionerar något under dagen!" Så när de andra gick på något gympapass tog jag en promenad i Tinnerö eklandskap.


Ganska tråkiga färger ute just nu innan våren har börjat bryta ut, men sol och blå himmel är ju trevligt.


Fick passa mig för både kossor och får men såg inte till några av dem.


Sen följde en kväll med godis, mello och drinktillbringare :)


På väg hem hann jag med en drös med korta stopp både i Klockrike och Hjortkvarn. Hade även tänkt mig Pålsboda, men tiden rann iväg och jag ville hemåt för att få sova gott i egen säng igen. Behövligt!

Inga kommentarer: